کیانا خانومکیانا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

شیرینی زندگیمون

هفته 13 بارداری

1393/5/5 23:41
نویسنده : مامان وبابا
149 بازدید
اشتراک گذاری

 شروع هفته 13 بارداری من از دوشنبه 2تایکشنبه8 تیر بود.

 

خداااااااااااااااااااااااارو شکر 3 ماهه اول بارداریم تموم شدو انگار انگار انگار حالم میخواد خوب

بشه هوراااااااااااااniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

اون حالت تهوع هام فقط یه خوبی که داره همش یا خونه مامانیت بودیم (مامان من)یا مامان جونت(مامان بابا) واسمون غذا درست میکرد.دستش درد نکنه واقعا من توان غذا درست کردن ندارم تو این ایام وقتی از پایین هم بوی غذا میومد حالم به هم میخوردniniweblog.com چه برسه که بخوام خودم آشپزی کنم  فعلا من فقط وظیفه مراقبت و نگهداری از جنابعالی رو دارم niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

مامان جونت هم خیلی دوست داره دیگه که بخاطرت واسه من غذا میاره که یه وقت من غذا درست نکنم شما خسته بشی خدا شانس بدههههههههههههههههههه

راستی مامان جون چقد میخوابی همه ازم میپرسن نی نیت تکون میخوره منم میگم نه متوجه نمیشمniniweblog.com

لیلا زندایی بابات میگفت چقد شما ناز داری گفتم بععععععععععععععله حالا حالا ها طول میکشه تا برام یه قر بدهچشمک

ولی بهت گفته باشم باید دیگه یه خودی نشون بدی بابا همه از چشم من میبینن فکر میکنن من دقیق  نیستم نمیدونن توی جغله میخوای واسم ناز کنی و من باید مدام هواسم جمع باشم که مبادا جنابعالی تکون خورده باشی و من متوجه نشده باشم niniweblog.com

بجنب دیگه مامان آبرو داری کن

پسندها (2)

نظرات (0)