کیانا خانومکیانا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

شیرینی زندگیمون

سونوغربالگری 28/3/1393

1393/4/17 1:51
نویسنده : مامان وبابا
175 بازدید
اشتراک گذاری

   وای خدا امروز چقد خوب بود جدی جدی من تو دلم یه نی نی دارم niniweblog.com

 

امروز رفتیم درمانگاه بقیه اله و سونو دادم  

 

یه مانیتور روبروم روشن بود وقتی خانوم دکتره دستگاهشو گذاشت رو دلم    

 

انگار تو دلم لامپ روشن کردن niniweblog.com

 

من موفق شدم شمارو ببینم  niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

وای چه حس قشنگی بود دستاتو تکون دادی  و بالاو پایین بردی کلی حال کردم 

 

الهی من قربون اون صورت قشنگت برمniniweblog.comniniweblog.com

 

باورم نمیشد خیلی لحظه ی قشنگی بود وقتی خانوم دکتره گفت بلند شو گیج بودم پاهام شل شده

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

وقتی رفتم بیرون بابایی منتظر بود هی میگفت چی شده؟سوال

 

گفتم شهاااااااااااااااااااااااااااااااب من نینیمونو دیدم دستاشم تکون میداد برام

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  چقد باحال بود

 

اینم عکست ببین دستاتو آوردی بالا داری شکم مامانو قلقلک میدی میگی niniweblog.com ای شیطون

 

 

 

اینجا هم انگار دیگه خیالت راحت شد که مامان دیدت دیگه دستتو گذاشتی زیر سرت و یه نفس

 

عمیق کشیدی این شکلی  niniweblog.comniniweblog.com  اوهوکی اون چیه دستتniniweblog.com

 

الهی قربونت بشم قورباغه کوچولوووووووووووووووووووووووی من

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان
19 تیر 93 1:15
مبارک باشهههههههههههههههههههههههه سالم صالح باتقوا عاقبت بخیر و نامدار باشه