کیانا خانومکیانا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

شیرینی زندگیمون

هفته15 بارداری

1393/5/6 3:46
نویسنده : مامان وبابا
176 بازدید
اشتراک گذاری

هفته 15 بارداری من از دوشنبه16 تا یکشنبه 22 تیر بود

 

هورا شما داری یواش یواش گنده میشی خسته نباشی عزیزمniniweblog.com

 

نه بابا خیلی گنده که فکر میکنی نشدی اگه خیلی خیلی خوب رشد کرده باشی

 

10 سانتی مامان جون حالا حالاها مونده انقدی بشی niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

                  niniweblog.com

راستی راستی بابا هم فعلا با داییت یه مغازه گرفتن و مشغول شدن 

 

چه قدمی داشتیا مامان niniweblog.com

 

الهی بمیرم واسه بابات این چند وقته خیلی غصه خورد از یه جا حال بد من که همش پشتم

بود تا من ضعیف نشم از یه جا مشغله کاریش niniweblog.com

 

هواستو جمع کنیا اگه پسر بشی قند عسلبشی باید عین بابات بشی با غیرت و خوانواده

دوست niniweblog.com

 

تو این چند وقته قشنگ میفهمم که بابا نمیخواد هیچ مشکلی و با من در میون بذاره و همش

میریزه تو خودش چون میترسه من تو این وضعیت غصه بخورم انشاله شما با قدمتون همه ی

غصه رو از رو دل مامان و بابا بر میداری همین جور که تا الان این کارو کردی عزیزم

 

خلاصه ههههههه همه ی حرفمو میزنم آخرهم میگم خلاصه 

شب قبل از اینکه بابا اینا برن مغازه رو تحویل بگیرن با هم رفتیم بیرون و واست دو تا عروسک

خریدیم یه دخترونه یه پسرونه البته من فقط یکی میخواستم ولی بابا گفت باید بخری اگه به

بود میخواست کل مغازه رو برات بار بزنه....

 

ببین چه بابای ماهی داری قدرشو بدون .............البته ها ناگفته نماند که یه مامان داری

ماااااااااااااااااااااااه

 

گل والا فکر کرده فقط باباش خوبه نخیر نی نی جان مامانت هم خوبه هاااااااااااااااااااااااااا

 

گل مامان و بابا دستای کوچولوتو بیار بالا و واسه خوشبختیمون دعا کن اینم عکس عروسک

هایی که بابا برات خرید

 

امیدوارم که دوسشون داشته باشیو باهاشون بازی های خوب خوب بکنی

 

مبارکت باشه مامان جون

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)