کیانا خانومکیانا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

شیرینی زندگیمون

هفته 14 بارداری

1393/5/6 0:02
نویسنده : مامان وبابا
179 بازدید
اشتراک گذاری

هفته  14 بارداریم از 9 تا 15 تیر بود 

چه هفته ای بود این هفته 

خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه بابا خیلی بد تازه فک کردم دیگه خوب شدم 

 

خبر نداری حالت تهوعم که خوب نشد هیچ اسید معدمم بدتر شد مامان niniweblog.com

 

اجازه نمیده من چیزی بخورم همش تو دلم قلقل میکنه تا حالم بد شه.ببینم  نکنه تو دلم آب گذاشتی جوش بیاد
چایی بخوری ؟niniweblog.com

همش معدم داره میسوه اصلا نمیتونم بخوابم دیگه همش انقد حالم بده که که اجازه نمیده به دستشویی برسم

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

یه سطل کنارمه همش niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comالان من این شکلی شدم دیگه مامانniniweblog.com

 

چهارشنه با بابایی رفتیم دکتر و یه کوچولو قرصایی که استفاده کردم بهترم کردniniweblog.com

 

 

بابایی کلی برام آلوی خوشمزه خریده بود و منم همه رو لواشک کردم چون خودم که با اید اسید معدم جرات

 

خوردن ندارم دیدم در حقم اجحاف میشه و همه رو بابات تنهایی میخورهniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com آخه عاشق

 

لواشک و ترشیه باید همش این چیزا رو ازش قایم کنمniniweblog.comniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)