کیانا خانومکیانا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

شیرینی زندگیمون

هفته 17 بارداری

1393/5/6 4:26
نویسنده : مامان وبابا
181 بازدید
اشتراک گذاری

هفته 17 بارداری من از 30تا 5 مرداد بود

 

 

 

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا 5 مرداد روز تولد مامان خانومت niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

ببینم کادوت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

حالا صبر کنم میگم کادو چی دادی به مامان؟niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پنجشنبه با بابایی رفتیم درمانگاه و من تشکیل پرونده دادم و صدای قلب شما رو چک کردم

 

.چقدرم قلبت تند تند میزد.دیدی این اولین هدیه ات niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

دوم اینکه تو این هفته من تونستم حرکت شمارو حس کنممممممممممممممniniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com البته نه در حد مشت و لگد تو خیلی ناز داری به این زودی شیطونیتو رو

 

نمیکنی ولی همونم که قلقلکم ددادی کلی حال داد جوجوی من خب اینم دومین هدیه ات

 

niniweblog.comدستت درد نکنه مامان جان کلی کیف کردمniniweblog.com

 

 

وای که چقد حس باحالی بود یه دفعه شوکه شدم تو دلم یه چیزی تکون خورد

 

 

و امممممممممممممممممما سومین اتفاق مهم هم این بود که

 

.....................................شما گل دختری هورااااااااااااااااااااااااniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

ای شیطون سومین کادوت آروزی بابات بود که بر آورده شد

 

 

از سونو گرافی که اومدم به بابا گفتم کلی ذوق کرده بود 

 

 

منم خیلی خوشحال شدم عزیزمniniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.com

اینم عکسته که داری انگشت میخوری الهی قربونت برم دختر گلم 

 

 

 

 

 

 

این جام دیگه دیدی خانوم دکتره تشخیص داد با خیال راحت  پاهاتو انداختی رو هم 

 

 

 

 

شب تولدمم بابا از مغازه زنگ زد که میام دنبالت بریم خونتون وقتی رفتیم خونمون دیدم بابایی

 

یه دسته گل و یه کیک برام خریده منم کلی ذوق کردم

پسندها (2)

نظرات (1)

فاطمه
6 مرداد 93 22:04
وب زیبا داری خوشحال میشم پیش منم بیای تبادل لینکم میکنیم اگه دوست داری من منتظرتم نظریادتون نره