کیانا خانومکیانا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

شیرینی زندگیمون

هفته16 بارداری

1393/5/6 4:14
نویسنده : مامان وبابا
193 بازدید
اشتراک گذاری

هفته 16 بارداری من از 23 تا29 تیر بود 

 

 

 شما حدودا الان اندازه  یه گلابی بزرگیniniweblog.com 

 

این هفته همش مهمونی بودیم آخه ماه رمضونه و همه افطاری میدن

 

niniweblog.com

 

اول از همه خونه مامان جونت بودیم بعدش خونه مادر بزرگ من که این دوجا فسنجون خوشمزه رو

 

 

زدی به بدن

    niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

                niniweblog.com

یه شب هم خونه عمو جوادت بودیم و خونه دای علی بابات با خونه دوست خودم به به خوش

 

میگذره بهتون همش پشت سر هم میرید مهمونی البته غیر از خونه مامانی اینا که پایه ثابت

 

شدیمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

این شبا شب های احیاس و خیلی واسه سلامتت دعا کردم و از خدا خواستم همیشه

سالم و تندرست باشی مامان جونniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

احیای اولی که خونه مامانی بودم و احیای دومی هم خونه مادر بزرگ من بودیم که از شانس

 

بد ما کولر سوخت و مجبور شدیم بریم دعا خونه همسایشو ن میگم مجبور نه به خاطر دعاها

 

انقدم کافر نیستم به خاطر اینکه من الان شرایط یه جا نشستن وواسه یه مدت طولانی

 

 ندارم همش دنبال خوابمniniweblog.com

اونجا هم که رفتیم همه گفتن برو بخوابniniweblog.com هههههه  چه حالی داد از گرمای خونه عزیز فرار

 

کردمو خوابیده دعا گوش دادمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

شب 23 هم خونه مامانی بودم دوباره و با خاله قران به سر گرفتیم البته این خاله ات خیلی

 

بازی گوشه کلی ورق خورد کرد تا اومد یه دعا خوندniniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)