کیانا خانومکیانا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

شیرینی زندگیمون

6هفته و 5 روزگیت

1393/3/22 16:15
نویسنده : مامان وبابا
165 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم سونوگرافی خیلی استرس داشتم ترسو

 

وبه خاطر اینکه کمرم شدید درد میکرد تو ماشین خوابیدم تا نوبتم بشه و برم واسه سونو

 

وقتی خوابیدم آقای دکتر گفت که شما 6هفته و 5 روزته یعنی 47 روزه که تو دل مامانی بوس

 

قلبتم عین قلب یه گنجیشک داره واسه مامان بابا میزنهمحبت الهی من قربون اون صدای قلب کوچولت برم که

انقدر  

 

صدای قلبت بهم آرامش دادبوس

 

 

      

 

تو این هفته شما اندازه ی یه تمشکی ههههه کوچولو وووووووووووووو خیلی مونده قد من

بشی بدو تا به من برسی زودی گنده شو مامان جون بدو niniweblog.com

 

 

 

 مامان جون همش تو دلم آشوبه آخه قربونت برم داری تو دلم چیکار میکنی چرا من خوب

نمیشم

 

 

 

 

niniweblog.com

 

 

 

 

 

راستی باید دیگه خودمم عادت بدم رو شکم نخوابم 

درسته خیلی سخته ولی خب چاره ای نیست یه وقت شما له میشی هههههههه وسط شب یه دفعه

از خواب بلند میشم میبینم به به رو لدم خوابیدم تو هم هی داری میگی مامان بلند شو خفم

کردی niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

فک کنم به خاطر همینم هست که اصلا دلم گنده نشده  

مامان جون وقتی خدا شما رو به من دادو من فهمیدم تو دل مامانی منم سپردمت دست خودش

تا همیشه مواظبت باشه چون خدا خیلی مواظب امانتیه که میسپری دستش 

تازه از امام علی هم خواستم همیشه محافظت باشه آخه خیلی بچه ها رو دوست داره گلم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)