کیانا خانومکیانا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

شیرینی زندگیمون

هفته 6 (15اردیبهشت93)

1393/3/22 16:05
نویسنده : مامان وبابا
185 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 5 هفته من تموم شد و رفتم تو هفته ی 6 که شما تو دل مامانیبوس

 

خیلی نگران تشکیل قلبتم همش دلم شور میزنه که میشه صدای قلبتو بشنوم یا نهمتنظر

 

niniweblog.com

 

ویار خاصی ندارما یعنی به بوی خاصی ویار ندارم ولی مدام حالم بده این شکلیniniweblog.com

 

صبح به صبح بابا  شونه هامو دم دستشویی ماساژمیده تا بلکه نفسم بیاد بالاniniweblog.com

 

الهی بمیرم بیچاره بابا همش مواظبمه niniweblog.com الهی من فدات شم بابا جون نینیمniniweblog.com هورا

باباجون دوستت داررییییییییییییییییییییییییییییییییمniniweblog.com

 

دست و پاهامم خیلی داغن همه میگن شما گل پسری که از الان انقد آتیش پاره ای niniweblog.com

مامان جون تو رو خداااااااااااا رحم کن منو نکش  من تسلیممniniweblog.com

 

پیش خودمون بمونه ولی همش دلم چیزای خوشمزه هوس میکنه niniweblog.comمخصوصا گوجه سبز

آخخخخخخخخخ که دلم خواست دوباره 

 

این حالت تهوع اگه دست از سرم بر داره خیلی خوب میشه 

 

جرات ندارم پامو از در خونه بیرون بذارم چون به قدل بابات همش باید تو موقعیت باشمniniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (0)